Nationale Raad Zwemveiligheid Heel Nederland zwemveilig

Klachtenafhandeling Beroepsopleiding Allround Zwembadmedewerker

De Nationale Raad Zwemveiligheid streeft ernaar haar klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat een klant niet tevreden is. Wat doet de Nationale Raad Zwemveiligheid met een klacht met betrekking tot de beroepsopleiding Allround Zwembadmedewerker? Een klacht wordt behandeld door de Examenraad.

Je kunt ons op verschillende manieren laten weten dat je niet tevreden bent.

Persoonlijk
Je kunt altijd terecht bij Nieta van de Weerdhof van de Nationale Raad Zwemveiligheid. Zij treedt op als contactpersoon namens de Examenraad. Een klacht wordt voorgelegd aan (de voorzitter van) de Examenraad.

Schriftelijk
Je kunt een klacht indienen bij de Examenraad op het postadres van de Nationale Raad Zwemveiligheid.

Email
Je kunt een klacht mailen naar de Nationale Raad Zwemveiligheid.

Een klacht wordt, als regel, binnen 4 weken na ontvangst afgehandeld.